Monday 29 July 2013

Be A Fair One

Assalamualaikum

Guyssss, to be honest I'm not in a good mood now -.-
  
Kenapa dengan ryne?

Ryne tak sihat ke?

Banyak persoalan yang berada di minda, banyak tanda tanya dan juga kata kerja lalalalalala ~ dengan Najwa Latif punya lagu kauuu keluar.

Hmmmmm since blog ni salah satu tempat luahan hati aku ( ehh iyeke? ), akan ku cerita lah apa yang berlaku. BE A FAIR ONE huh? Apa yang adil? Nak kena adil dengan siapa? Kenapa tetiba ada adil kat sini? Persoalan dan tanda tanya terus membelenggu fikiran anda kennnnssss........

Bukan ada niat nak mengaibkan orang ke hapeee tapi amat lah tidak berpuas hatinya diri ini terhadap hamba Allah ni. Mehh lah sebelum beberapa jam nak berbuka ni aku story mory lory sikit lah hmmmm he is very annoying, greedy, selfish, not a fair one and too arrogant. I'm totally dont like him *mengeluh* Suatu hari tuuu, hmmmmm I dont think that I should tell this story because aku rasa macam aku nak jatuhkan maruah dia, I'm not a kind of that person yang suka jatuhkan maruah orang sesuka hati no no no that's totally not me!

*Be right back*

.......................................

...........

I'm back. Tadi berhenti untuk solat Zohor :) Bila difikirkan balik.... untuk apa kita tulis semua ni sedangkan kita tak dapat pape pun. Kenapa kita tak ajak dia untuk berubah? Kita sendiri dok memaki hamun dia, membenci dia jadi sampai bila-bila lah dia jadi macam tu. Orang kata, kadang kala KAWAN lah orang yang paling rapat dengan kita di mana dia lah tempat kita berkongsi masalah, bercerita, menggila bersama jadi kita ajak dia untuk menjadi lebih baik. Andai kata dia tak boleh nak terima nasihat kita, takpelah, itu terpulang pada diri dia yang penting kita dah cuba untuk memperbaiki diri dia kan?

So lupakan apa yang aku nak cerita tadi. Anggap tadi takde pape yang berlaku terus membaca kehadapan dan jangan sesekali yuolls scroll ke atas JANGAN SESEKALI. ANDA BUAT, ANDA AKAN TERIMA PADAH, PADAH, PADAH dan PADAH *watch out* Tengok tuuuuu, dia buat jugak. Degil kau naaaakkk degil! Mak pulas-pulas kang teling tu nanti. Kau dah kenapa Nurin? -.-

Okay lah. Nak tolong ummi masak untuk berbuka ^^

Selamat Berbuka! 

Guess what? Lagi 9hari kita akan sambut HARI RAYA AIDILFITRI!!!! Yeayyyy :D Alhamdulillah.


Xoxo, Ryne ♡ 

No comments:

Post a Comment