Sunday 15 September 2013

I LIKE YOU

Assalamualaikum

Okay. Seperti yang aku pernah cakap kat entri sebelum ni yg aku nak share something that interesting to me but not you maybe lah maybe taktau lah kalau kau pun suka juga. Apa dia yg interesting sangat nya tuuu? Bukan nak tunjuk gambar yang interesting ke apa but i just wanna share something that i got from Yasmin Redzuan's blog. Yes, i love the way she story what just happened around her or else that make me impressed about her sometimes. The most i like about her is dalam blog dia, dia suka cerita tentang Islam, apa yg terkandung kat dalam alquran tu semua dia cerita. Best gilaaaa. Despite dengan cara dia berpakaian memang fehh ini lah perempuan yg patut di jadikan menantu... eh eh kau promote dia ke ryne? 

Selalu jugak follow gambar-gambar dia kat IG. Memang tak jemu lah mata memandang, manis, ayu, sopan santun, cantik jee cara dia berpakaian. Adalah satu entri ni yg memang emmm memang suka gilaaa ah dengan cara kak min. 


"oi baju beso beso macam mak mak"

"oi tudung beso beso macam ustazah"

"pakai stokin cover kudis ke"


:-)


camnilah, ko lek jela ek.
apa aku nak pakai, ko doa aku istiqamah je ek.

kau asal
sakit sangat ke hati tew.

ala cian.

ala cian cian cian.

kalau tak sabar tu dapat pahala, dah lama aku tarik rambut ko.
cocok mata ko.
masukkan garfu kecik dalam hidung ko.

kalau ;-)


(may Allah bless you)



haaaaaa sempoi tak sempoi. Pernah juga kena macam ni. Mula-mula tu memang lah macam sentap gila tapi bila fikir balik tu masalah dia bukan masalah kita. Sakit hati sangat tengok kita tu dah kenapa. Geram tu memang geram... sangat geram rasa macam nak lempang laju-laju 160km/j jeee tapi buat apa nak dok fikir benda tu semua. Buat macam masuk telinga kanan keluar telinga kiri.

Nak tau lebih lanjut tentang Yasmin Redzuan boleh lah follow dia di twitter, IG, blog, youtube.


Yasmin Redzuan's twitter.


Yasmin Redzuan's youtube.

Fyi, selama ni cara aku pakai selendang, pashmina labuh tutup dada tu semua aku tengok tutorial dia kat youtube :-) 


Xoxo, Ryne 


No comments:

Post a Comment