Monday 21 October 2013

The Most Adorable Song!

Assalamualaikum

Almost 2weeks i didn't update my blog huh? What's wrong with me? Padahal punya setiap masa aku online tapi tak sentuh pun blog ni hmm i don't have any idea what i want to update about kay. Boleh terima tak alasan tuu? Alalalala boleh laaaaaaa. Aku takde cerita yg nak di ceritakan kat blog ni so i decided for do not update my blog sehingga abang sulung aku konvo. Sebab? Haaaaaa next entri nanti wa cerita bayeeeek punyeee cerita ye. Buat masa sekarang ni aku nak cerita benda lain.

Back to the title "THE MOST ADORABLE SONG" 

"Lagu comel? Lagu pun ada muka ke boleh tengok kecomelan dia? Macam mana nak tau lagu tu comel ke tak?" 

Deyy cha, don't be stupid lah. If u wanna be stupid u can be but not here. Get out from my blog. Thank youuuuu :-*

Aku taktau lah kenapa lately ni suka sangat layan lagu comel-comel ni hmm comel camne tuuuu kak Ryne? Okay since entri kali ni just quick update hehehe sorry tak cakap awal-awal hmm takde mood nak menekan keyboard lama-lama ni. Let me show u what the adorable song meant.

Ehem.


Take My Heart by Soko





Big Big World by Emilia





Perfect Two by Auburn





Price Tag by Jessie Jay ft B.o.B




Count On Me by Bruno Mars




A Thousand Years by Christina Perri




Okay that is what i meant by adorable or comel hmmm! yeahhh! Hmm i don't know why i must write this entry bout the adorable song. Why huh? Tetiba jee. Walaubagaimanapun, lagu-lagu tu semua comel disebabkan oleh animation yg berlaku di dalam lagu tersebut sebab itu lah aku kata lagu tu comel emm actually it is not about that song but it about the animation in that song yang membuat kan the songs adorable ahahahaha emm kay.

That's all for today.

Seriously, hari ni wayar short sikit. Makin banyak aku tulis makin merepek melalut merapu.

P/S: Insya Allah entri akan datang mungkin tentang konvokesyen abang :) so stay tuned ahahaha stay laa ko sampai minggu depan eh dan jgn berganjak dari tempat duduk. 




Xoxo, Ryne 


No comments:

Post a Comment