Wednesday 23 October 2013

Wish List yang terlalu Wishful Thinking

Assalamualaikum

Kalau korang perasan at the right side of my blog ada wish list yang tertulis kat situu. Perasan tak. Tak? Cuba scroll ke bawah tengok belah kanan dan jangan kedip kan mata langsung jangan tau. Sat gi terlepas tak pasal-pasal kena scroll ke atas balik kan dah buang masa kat blog yang serabut ni. Ada kan. Wish List yang aku tulis kat situu :

WISHLIST ♥

  • New Bicycle
  • A Tab
  • My Own Car
  • To Have My Own Camera
   
     Haaaaaa demand tak wish list aku. Eh harus lah demand. dah nama pun wish list. Wish List merupakan sesuatu yg ada pada setiap manusia kat bumi Allah ni. Wish list ni merupakan sesuatu barang or something yang kita inginkan. Selalu nya benda yang kita wish ni benda yang kemungkinan besar kita takkan dapat dan kemungkinan besar juga kita akan dapat. Understood?

      Well, let me story. Meh sini meh *tepuk tepuk kerusi plastik bebanyak kat depan*

      WISHLIST IS LOVE

    1# New Bicycle (my own. no sharing kay)




Ya Allah nak nangis rasanya tengok basikal cemni. Korang tak rasa nak nangis ke? *hmmm aku je kot* Kalau nak dibandingkan warna coklat atas tu dengan warna pink bawah tuuu, aku lebih suka warna coklat atas tuu. Comeeeel plus cantiiikk gilaaa uolls ya allah i want this bicycle sooooo much. EXACTLY!


2# My Own Tab or Samsung Galaxy Note


Ambik saja buat gedabak bagi semua dapat baca features hot dia. Aku more to need dari want. Why? kerana ia ohsem dan memenuhi citarasa gadis semasa seperti i. kihkih betul. Walaupun aku baru tukar phone dari bukan smartphone ke smartphone hmm but i really want this badly. Tolonglah faham perasaan saya *over kauuu* Aku stick aku nak benda alah ni. Tapi macam mana nak nak tu. Ok in my dream! Tapi samsung notes ni hensem gilaa kan.


3# My Own Car 


Wah dah ada basikal nak kereta pulak. eh mestilah. Ko sanggup naik basikal pergi tempat jauh hehari? Sanggup ko sanggup? tak kan. Hmm Volkswagen Bettle omnomnomnom cantik yewwwww. omhemgeee kalau kereta cemni lalu kat highway sebelah kereta aku, aku akan jerit macam orang gila kat dalam kereta tuu sambil berkata "Ahhhhh volkswagen bettle! volkswagen bettle!" nampak sangat kemaruk dia kan. haaaa jangan memain. aku sekali dah jatuh cinta dengan sesuatu benda tu, akan ku genggam dan aku ku simpan dengan semat di dalam hati. Ko mampu? 

Tapi tu macam HAHAHA impossible. kalau mampu pun mungkin time tu aku dah ada 5 anak 2 cucu dan kereta ni akan menjadi kereta antik pada tahun 2049. Jadi aku pun dengan murah, kalau tak dapat Volkswagen Bettle ni pun T.T


Tak boleh Volkswagen Bettle, Myvi pun jadi lah. Sekurang-kurangnya ada jugak kereta aku nak bergerak ahahaha. Tapi i nak warna purple cemtu tauuu taknak warna lain. Aih masih demand. eh mesti lah kena demand kak semah.. untuk kepuasan hati kita jugak kak tipahh oii.


4# Nikon d3100 in Red Colour


*cair banjir satu lantai jap* Satu family tahu bahawa aku suka gila kamera ni. Yes memang aku dah ada kamera tapi bukan lah kamera secanggih kamera di atas ini. Just kamera biasa tuu jee yang lens dia tak boleh nak digerakkan by hand. Niat di hati nak simpan duit untuk beli kamera ni tapi dalam masa yang sama lebih-lebih lagi aku ni seorang perempuan, terpaksa lah berlawan nafsu dilema baju, tudung,kasut dan nak menabung benda itu benda ini. and u know what, aku taktau lah tapi aku dpt rasa yang aku tetap akan dapat kamera cenggini AHAHAHA taktau lah itu mungkin satu perasaan atau kenyataan.

Whatever it is, aku survey banyak kamera and aku jatuh cinta 110 percent kat yang ini :') I love u Nikon D3100. Wait for me, baby. mmuahh muahh. hahaha over tau!  Ok dah.

Ok SEMUA IN MY DREAM. aku boleh beli if kerja nanti lah, tapi time tu tak sama sangat dah. itsokay, aku happy berangan tentang semua ni. *pasrah habis*. Ha sebagai wanita kenapa wishlist aku bukan beg gucci, jimmy cho, vincci atau kasut 6inci yang memahal tuuu. takpun makeup or something yg boleh di kaitkan dengan wanita. kerana 4 benda di atas ini lebih bermakna dan berguna much more & aku suka gadget. Kan aku dah kata, interest aku pepelik. I laki sebenarnya, choi ! Astaghfirullah. Tak tak. Hormon lelaki je melebih sikit.

Tapi fitrah masih gadis. Alhamdulillah, itu pasti. 

Xoxo, Ryne 






No comments:

Post a Comment